1. Haberler
  2. Yaşam
  3. Bu da Korona Modası: Karantinada Kalmak Eşofman Satışlarında Patlamaya Sebep Oldu

Bu da Korona Modası: Karantinada Kalmak Eşofman Satışlarında Patlamaya Sebep Oldu

featured
service
Paylaş

Bu Yazıyı Paylaş

veya linki kopyala

Dünyanın gündemi koronavirüs, moda dünyasını da etkiledi.

Moda haftaları iptal oldu, mağazalar kapandı. Yeni dönem eserlerinin satışları kıymetli ölçüde düştü. Öte yandan markalar da bu yeni periyoda uygun dizaynlar üzerinde çalışmaya başladı.

Tasarım maskeler bunların birincisiydi.

Ardından yardım maksatlı koronavirüs koleksiyonları çıkmaya başladı.

Şarkıcı Rita Ora ve Live Love Gameday isimli giysi markası koronavirüs araştırmalarına ve ekipmanlarına takviye olmak için çeşitli eserler çıkaran birinci isimler oldu. Pek çok giysi ve kozmetik markası da gelirlerinin bir kısmını bağışlayacağını açıkladı.

Geçtiğimiz günlerde hazırlanan bir rapor, karantina günlerindeki alışveriş alışkanlıklarının nasıl değiştiğini gözler önüne serdi.

Net-a-porter'ın raporuna nazaran karantinanın birinci haftasında eşofman satışları %40'lık bir artış gösterdi. Üstelik indirimde olmayan eserler de bu sayıya dahildi. Aéropostale markası bayan eşofman kategorisinde %23, Vuori %50, Russell Athletics ise öncesinden iki kat fazla satış olduğunu açıkladı.

Eşofman modası aslında son birkaç yıldır tepe yapmış durumda.

2000'ler modasının geri gelmesinin yanında son periyodun rahat ve spor giysi stilinin evrilmesi ile ortaya çıkmış ve çok sevilmişti.

Günümüz modasında rahatlığın ön plana çıkması, eşofman trendini geri getirmişti.

Karantinada satışların artması ise bu modaya olağanda uzak olan yahut işi gereği uzak kalması gerekenlerin de eşofmanlara yöneldiğini gösteriyor.

Normalde tüm gününü dışarıda geçiren, konutta ise pijama giyen şahıslar artık mesken kıyafetlerine de özeniyor.

Kim Kardashian, Skims markasının konut koleksiyonunun gelirinin %20'sini bağışlayacağını açıkladı.

Uzmanlara nazaran de bilhassa şayet konuttan çalışıyorsanız giydiklerinize dikkat etmek, hatta hafif bir makyaj yapmak bile verimliliği artıran etmenler.

Karantina periyodunda en çok satışı gerçekleşen bir öteki kategori de cilt bakım eserleri.

Normalde ekseriyetle uzun vakit ayrılamayan ferdî bakım, bu devirde epeyce tanınan.

Uzun banyolar, saatler süren saç bakımları ve beklemesi gereken cilt maskeleri için konutta bulunulan müddet kâfi olunca, meskende yapacak çok işi olmayanlar kendilerini bakıma adadı.

Uzmanlara nazaran bir sonraki ağır ilgi de saç boyaları, manikür-pedikür ve epilasyon materyallerine olacak.

Kuaför ve hoşluk salonlarının kapalı olduğu bu devirde bu işlerini dışarıda halledenler meskende bakıma devam edecek. Bakalım karantina öbür hangi yenilikleri hayatımıza getirecek?

Bu da Korona Modası: Karantinada Kalmak Eşofman Satışlarında Patlamaya Sebep Oldu
Yorum Yap

Tamamen Ücretsiz Olarak Bültenimize Abone Olabilirsin

Yeni haberlerden haberdar olmak için fırsatı kaçırma ve ücretsiz e-posta aboneliğini hemen başlat.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Giriş Yap

Afyon Haber ayrıcalıklarından yararlanmak için hemen giriş yapın veya hesap oluşturun, üstelik tamamen ücretsiz!

Bizi Takip Edin